REGULAMIN KONKURSU MATEMATYCZNA GRA PLANSZOWA
„Ćwicz działania pamięciowe”
Celem
konkursu jest promocja idei gier planszowych jako ciekawego sposobu spędzania
wolnego czasu w gronie rodziny i przyjaciół, wspierającego zarówno rozwój
intelektualny jak i społeczny dziecka.
1. Konkurs jest adresowany do uczniów
klas IV – VI i ich rodziców.
2. Każdy uczeń może złożyć tylko jedną
grę planszową przygotowaną samodzielnie lub wspólnie z rodzicami, dziadkami
albo rodzeństwem.
3. Zadanie konkursowe polega na
przygotowaniu gry planszowej, która będzie kształciła sprawność rachunkową;
służyła utrwalaniu wiedzy zdobywanej na lekcjach; rozwijała umiejętności
logicznego myślenia, tworzenia właściwych strategii, itp.
4. Konkurs polega na
opracowaniu i wykonaniu gry matematycznej (domina, puzzle, gry planszowe,
karty, krzyżówki, rebusy itp. ).
5. Prace przyjęte do
konkursu muszą zawierać: nazwę gry, zasady jej prowadzenia, kartę prawidłowych
odpowiedzi, model (np. planszę ).
6. Prace należy składać u pani A.
Petrykowskiej do 1 października 2018r.
7. Oceny prac dokona komisja konkursowa.
Komisja ta wyłoni laureatów konkursu, w oparciu o następujące kryteria:
-
kształtowanie
kompetencji matematycznych;
-
koncepcja,
pomysłowość, czytelność reguł;
-
walory
estetyczne pracy;
-
niekonwencjonalne
rozwiązania (element zaskoczenia).
8. Laureaci konkursu otrzymają dyplomy i nagrody
rzeczowe.
Konkurs
organizowany jest w ramach realizowanego przez Szkołę Podstawową w Witoni
projektu „Podróż do krainy matematyki”
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz