poniedziałek, 10 września 2018

Rodzinny konkurs na grę planszową


REGULAMIN KONKURSU MATEMATYCZNA GRA PLANSZOWA  
„Ćwicz działania pamięciowe”

Celem konkursu jest promocja idei gier planszowych jako ciekawego sposobu spędzania wolnego czasu w gronie rodziny i przyjaciół, wspierającego zarówno rozwój intelektualny jak i społeczny dziecka.

1.      Konkurs jest adresowany do uczniów klas IV – VI i ich rodziców.
2.      Każdy uczeń może złożyć tylko jedną grę planszową przygotowaną samodzielnie lub wspólnie z rodzicami, dziadkami albo rodzeństwem.
3.      Zadanie konkursowe polega na przygotowaniu gry planszowej, która będzie kształciła sprawność rachunkową; służyła utrwalaniu wiedzy zdobywanej na lekcjach; rozwijała umiejętności logicznego myślenia, tworzenia właściwych strategii, itp.
4.      Konkurs polega na opracowaniu i wykonaniu gry matematycznej (domina, puzzle, gry planszowe, karty, krzyżówki, rebusy itp. ).
5.      Prace przyjęte do konkursu muszą zawierać: nazwę gry, zasady jej prowadzenia, kartę prawidłowych odpowiedzi, model (np. planszę ).
6.      Prace należy składać u pani A. Petrykowskiej do 1 października 2018r.
7.      Oceny prac dokona komisja konkursowa. Komisja ta wyłoni laureatów konkursu, w oparciu o następujące kryteria:
-        kształtowanie kompetencji matematycznych;
-        koncepcja, pomysłowość, czytelność reguł;
-        walory estetyczne pracy;
-        niekonwencjonalne rozwiązania (element zaskoczenia).
8.       Laureaci konkursu otrzymają dyplomy i nagrody rzeczowe.


Konkurs organizowany jest w ramach realizowanego przez Szkołę Podstawową w Witoni projektu „Podróż do krainy matematyki”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz